tazzeen

Alla inlägg under mars 2014

Av Katja - 31 mars 2014 21:48

Ja detta blir sista inlägget för idag. När jag kom hem från skolan så gjorde jag matte typ jättelänge och sen åt vi middag. Det hade också kommit ett nytt avsnitt av Glee så jag såg det. Det va jättebra, som alltid! Men nu ska jag chatta med Julia, Ellen och Amanda och sen sova!
Gonatt! <3

Av Katja - 31 mars 2014 14:26

Ska göra NO-provet som jag missade nu. Gjorde SO-provet tidigare och det gick bra, hade 89% så är nöjd. Annars har det varit en normal skoldag. På idrotten så hade vi ingen lärare så jag och Amanda gick till en lekplats nära skolan och gungade hahah XP. Men vi börjar snart så hejdå! <3

Av Katja - 30 mars 2014 22:48

Hej!
Orkade inte blogga idag, men helt ärligt så hände det inte så mycket heller. Har knappt rört mobilen på hela dagen. Först så gick jag en mysig morgonpromenad med Molly, sen typ försökte jag få Tazz att våga gå utanför trädgården för han är sån tönt när det gäller att va ute, det gick faktiskt ganska bra. Han vågade gå lite utanför i slutet så jag är nöjd.
Sen gick jag en till runda med brorsan och Molly. Och sen har jag pluggat SO, NO och matte.
Ja det är ungefär vad som har hänt.
Hörs imorn! Skola då -.-
Love u! <3

Av Katja - 29 mars 2014 23:02

Hej!
Idag var jag hos Grim och eftersom att han är halt så blev det ingen ridning. Men han skulle promeneras i en halvtimme så jag gick två varv runt galoppspåret. Han försökte trava tyo hela tiden och sen när vi kom till ett speciellt ställe så fick han typ damp och började försöka sparka mig och sen när det inte gick så försökte han galoppera iväg och snurrade runt. Sen stegrade hans ig några gånger och när en annan ryttare red förbi så kastade han sig runt och försökte sticka efter dem. J?vla damphäst.
Hahah fast jag älskar honom! <3

Trots han damp var det jättemysigt att träffa honom igen! :*

Earth Hour idag

Av Katja - 29 mars 2014 10:04

Hej!
Ja jag sa ju igår vad som händer idag så det blir lite onödigt att berätta det igen. Nu är jag iaf vaken och hals gör inte såå ont.

Jag och Amanda, helt klart! XD

Av Katja - 28 mars 2014 23:54

Hej!
Efter att det har hänt ca 0,0000 saker idag så väljer jag att skriva ett inlägg om vad jag ska göra imorn istället. Inte för att det är så mycket det heller.

Jag ska till Torns och gå en mysig promenad med min lilla galna pownie! Jag får ju inte anstränga mig med halsflussen men alla kan ju promenera utan att bli ansträngda, right? ;)
Jag orkade inte skriva tidsinställda så det kommer inga nu i helgen men ska försöka skriva några till nästa vecka.
Nu är det dock hög tid att sova, gonatt! <3

Tazz tycker han cool där på högsta hyllan. Frågan är bara; hur kom han upp? :O

Av Katja - 28 mars 2014 12:04

Och man är sjuk, fortfarande.
Idag händer lika mycket som igår och i förrgår. Ska ta det lugnt nu på förmiddagen och sätta igång med lite matte, SO och NO sen. Typ efter jag har ätit lunch.
Men annars hände det inget idag. Men det är fredag så hoppas att jag mår bättre nu till helgen.

Ska sätta mig och skriva tidsinställda också! Vad vill ni läsa?

Av Katja - 27 mars 2014 22:24

Hej!
var ju på vårdcentralen igen idag och ja jag kan bara säga att jag har fått halsfluss igen -.-
Så nu har jag fått starkare penicillin som jag ska äta i 10 dagar. Det positiva är att tabletterna är tur kosa eller vänta nu... är det verkligen bra?
Så ja efter att vi hade varor hos vårdcentralen så åkte vak till skolan och hämtade typ asmycket böcker... aja nu har jag iaf något att göra imorn också.sen nör vi kom hem så gjorde jag spanskan och sen har jag bara tagit det lugnt (igen).
Nu ska jag sova men vi hörs imorn!
Godnatt! <3

True love :°

Presentation


Hej!
Jag är en 13-årig tjej som gillar att fota, rida och träna agility med min hund. Läs bloggen för mer info :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Tazz

 

 

   Tazz är min lilla katt, han är snart 1 år gammal. Han är Englas unge. Han är jättegosig men ibland kan han få knäppryck och rusar runt och ska leka med allt och alla. 

Grim

 

Grim är min foderhäst. Han är ett gotlandsruss på 15 år. Han står och ägs av torns ryttarförening. Han gillar att hoppa och att rida ut. Han älskar godis! 

Molly

   Molly är min 7-åriga hund. Hon äslkar att promenera, hoppa och äta godis. Hon är ganska olydig men jag tycker att det är ganska gulligt :3. Fast jag tränar med hene och hon har faktikt blivit duktigare XP. Hon gillar inte att va ensam hemma så vi tar med henne överallt.

Engla & Theo

  Engla och Theo är våra andra katter och de är syskon och 5 år gamla. Förra våren fick Engla ungar och en av dem är Tazz. Engla är väldigt skygg mot nya människor men när man känner henne är hon väldigt gosig. Theo är motsatsen, han äslkar alla och vill inget annat än att få uppmärksamhet. 

Maja

BILD KOMMER

Maja är min 5-årig lilla kanin. Hon är väldigt mysig och hon älskar att va ute och upptäcka utanför buren. Hon rymmer ganska ofta för hon är för smart för att stanna i buren om den går upp XP. 

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards